18.10. 2017 року на базі ДНЗ № 285 «Посмішка» Запорізької міської ради відбувся обласний семінар з теми «Управління дошкільною освітою в сучасних економічних умовах». У роботі семінару взяли участь 28 освітян: спеціалісти віддділів та управлінь освіти, методисти рай(міськ) МК, керівник Погрібняк Н.В., старший викладач кафедри дошкільної освіти.
На семінарі обговорювалися питання:
1. Зміст та особливості маркетингу у сфері освіти.
2. Методи і технології маркетингу. Особливості змісту маркетинг-плану.
3. Складання маркетинг-плану
11.05. 2017 року на базі ДНЗ (ясла-садок) №274 «Зайчатко» Запорізької міської ради відбувся обласний семінар з теми «Управління дошкільною освітою в сучасних економічних умовах» - керівник Погрібняк Н.В., старший викладач кафедри дошкільної освіти.
Мета семінару: сформувати уявлення учасників семінару про місце та функції економіки освіти та її складової – економіки дошкільного навчального закладу; особливостях послуги як товару та особливостей ринку послуг дошкільної освіти; ролі держави в розвитку освітніх послуг. Розкрити проблеми та перспективи з означеної теми.
На семінарі були присутні методисти рай(міськ)МК, спеціалісти відділів та управлінь освіти м.Запоріжжя та Запорізької області.
12.01.2017 в Запорізькому ОІППО відбулося перше заняття обласного семінару "Управління дошкільною освітою в сучасних економічних умовах" для методистів рай(міськ)МК Запорізької області. Під час зустрічі було розглянуто питання з формування та розвитку сучасного економічного мислення управлінців, що дозволяє правильно оцінити економічні процеси в системі дошкільної освіти, володіти основами економічної та господарської політики ДНЗ.
На семінарі виступили Хіврич В.В., заступник начальника управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та професійної освіти; завідувач кафедри дошкільної освіти, канд психологічних наук Байєр О.М.; старші викладачі кафедри Шульга Л.М. і Погрібняк Н.В.
Особливу увагу методистів рай(міськ) МК було звернуто на проблему інформатизації управлінської діяльності, інклюзії та впровадження проектів у керівній ланці дошкільної освіти.